ZERO GUNNER 2-
Break through the encirclement! ZERO GUNNER 2 is a top-down shooter game that first appeared in arcades in 2001. Players can pilot three types of attack helicopters. Use automatic normal shots, unit-specific sub-shots, and drone attacks that consume energy to deal heavy damage to the enemy. The turn marker is the biggest feature of this game. When deployed, it acts as the player unit's axis of rotation. Master the turn marker to easily deal with attacks from any direction! The Psikyo signature of terrifying boss battle effects, eyecatching transformation animations, and 3D mechanical designs are other features to watch for! The game comes with options you can tweak to your liking. Pick your preferred difficulty, max lives, max continues, key controls, and more to make the game just right for you. Don't forget about the new online rankings! Do you have what it takes to become the best Zero Gunner in the world? Characters: Comanche Sub Shot: Particle Laser - Total annihilation awaits! Drone Attack: Iron Pecker - Place it anywhere! Apache Sub Shot: Hyper Arrow - Explosive missiles! Drone Attack: Killer Ape - Incredibly destructive! Sub Shot: Little Hound - Guided missiles! Drone Attack: Hound Cluster - Provides powerful cover! Planes: "P" items power up your shots. "E" items boost energy levels for use in drone attacks. When the unit is not firing shots, it draws "E" items to itself! Expend the accumulated energy to activate a drone attack! Options: Seven difficulty tiers to choose from. Lives can be set between 1 to 9, whereas continues can be set between 0 to infinity. Two additional screen filters for your enjoyment. Freely configure your preferred keys for shots or turn markers. SCORE ATTACK: This mode has a fixed difficulty and number of lives. Serious challengers only! Submit your high scores to compete with players from around the world! Online rankings can be viewed from the options menu.