YesterMorrow
Her world: destroyed. Her family: kidnapped. Join our heroine Yui in a desperate attempt to save everything she loved! YesterMorrow is a single-player time-travelling 2D platformer mixing action sequences with puzzle elements. Follow Yui's adventure into the past where she must overcome obstacles and access hidden locations to salvage the remnants of a world trapped in Neverending Night. Intent on helping the remaining survivors and freeing her family from the clutches of Shadows, what she discovers along the way will leave her with a difficult choice: what will she choose when the fate of her world and the Order of Timekeepers rests in her hands? Through her journey, Yui will: - Learn the mysteries of Everlight that will grant her the power to wield special abilities and cleanse the world from the Shadows. - Traverse across two different timelines, enjoying the serene calmness of the past and battling her way through the corrupted world of the future. - Explore the vast world of YesterMorrow, spanning four distinct islands: visit lush forests, abandoned deserts, hardened icy tundras and finally, the Island of Time, where she will fight to change the fate of her world! - Encounter dozens of colourful creatures and take on challenging bosses. - Solve puzzles and find new ways to use the environment to her advantage! - Locate hidden areas, collecting power ups and lore entries detailing the world and its inhabitants. - Pet all the animals!