Rule the waves with Japanese Premium destroyer Tachibana and a set of essentials for every battle-ready Captain! This bundle includes: - Japanese Tier II Premium destroyer Tachibana - 7 days of Premium Account - 15x Promotion Orders - 20x Imperial Japanese Navy camouflages - 20x Common Ship XP Boosters - 20x Common Credit Boosters - 20x Common Commander XP Boosters - 20x Common Global XP Boosters - 20x Common Battle Boosters - 1,000,000 credits - 25,000 Global XP In case you already have Tachibana in your port, you'll receive a compensation of 1,500,000 credits. Some content, such as Boosters, Commander XP, camouflages, etc., only becomes visible upon reaching a specific account level in the game. Also please note that some content, including ships, permanent camouflages, containers, and flags, as well as patch symbols and bases, can be used solely on the platform of purchase. You can obtain this DLC only once.