Wiz Quest: Crystal Power
Wiz Quest: Crystal Power is a retro-style action survival game where you control a young wizard facing relentless waves of monsters. Defeat enemies, collect magic crystals, and unlock new powers to enhance your attacks. Each run is a new challenge — test your reflexes, master your magic, and see how long you can survive!