Wild Blue Skies
Wild Blue Skies is a modern take on the classic on-rails adventures of the '90s, built for players who grew up chasing high scores and for a new generation hungry for the real thing. Soar over oceans, desert ridges, and perilous caves, battling waves of enemies and pushing back Grimclaw's forces. With the help of your squad, you'll fight to restore peace while experiencing the thrill of classic arcade flight-combat! Easy-to-learn controls make Wild Blue Skies accessible for newcomers and genre veterans alike, while stunning anime-inspired visuals immerse you in a hand-crafted universe. With branching paths, thrilling missions, and a score system that rewards mastery, every flight is an adventure worth repeating. A Squad Worth Saving Meet Bowie, Thorne, Chuck, and Roe: the Blue Bombers. Four pilots, one unbreakable squad. Each one brings their own personality and voice to every sortie. With rival squad encounters and character banter woven throughout the campaign, getting to know them is half the adventure. Fly Your Way No two playthroughs are the same. Branching mission paths keep every flight fresh, with secrets and hidden paths rewarding players who want to master everything the game has to offer. Master the Skies Easy to pick up. Deeply rewarding to master. Push yourself to earn every medal, uncover every secret path, and find the difference between finishing a mission and truly owning it.