Wandersong
A musical adventure where you use singing to save the world! Play as a silly bard who embarks on a globe-trotting journey to learn about the mysterious Earthsong, said to prevent the universe’s imminent end. It's up to you to sing your songs, unlock the world's secrets and make new friends! Features - 10-12 hours of adventure! - Use singing to interact with the world! - 150+ characters to meet and discover! - 150+ characters to annoy with your singing! - The DANCE BUTTON... dance anytime, anywhere! - Whimsy! - Fully accessible to color-blind and deaf players!