Until the Last Plane
Manage your airfield, take care of the pilots, repair planes and prepare to face your enemy! This is the story of people who fought in the World War II, brave pilots who soared through the vast skies and the smart engineers who helped them by managing their planes. In Until the Last Plane, you've been assigned to the management of an airfield. Spend your military resources wisely, recruit pilots and create the right parts for your planes. When you're ready, send a squadron out to accomplish the next critical mission! Gameplay in Until the Last Plane is varied, challenging and customizable. From repairing planes and managing your workshop to dogfights and completing mini games to drop bombs on targets during missions and more, the full cycle of preparation and execution is represented with unique play mechanics. Master them all to keep the war machine running in your favor.