Toodee And Topdee
A cosmic turbulence caused the 2D Platformer and the Top-Down Puzzler dimensions to merge! Switch between Toodee and Topdee and their unique perspectives to overcome hard-as-nails challenges, solve mind-melting puzzles and defeat huge bosses. Toodee and Topdee is a unique 2D Platformer and a Top-Down Puzzler hybrid! Meet strange new friends on your quest to find the missing semicolon, and return the balance to the universe. On your way, you'll need to switch between Toodee and Topdee and their unique perspectives, and watch how the game bends to the rules of the current genre. But also... you'll need to defeat huge BOSSES! Afraid to go alone? You can play with a friend in the local CO-OP mode. If you're having a hard time, you can modify some of the game rules in the difficulty settings. And don't tell anybody... There are secrets...