Too Many Santas!
The Santa Claus dating sim you can play all year round! You don't know what's worse: your love life or your toy store's sales reports. Desperate for some yuletide loving (and some new customers!), you make a wish on a Christmas Star. That's when your store is visited by not one, not two, but SIX Santa Clauses. Sexy Santa, Saintly Santa, Sleepy Santa, Sassy Santa, Sad Santa, Secret Santa... it's simply TOO MANY SANTAS! Can you watch all of them and run the store at the same time? Or will you be caught up in the sweet Santa romance? Too Many Santas! The short visual novel where YOU get to date Santa Claus! And Santa Claus, and Santa Claus, and Santa Claus...