Tom Clancy’s Splinter Cell: Double Agent
DOUBLE AGENT GAMEPLAY, BRANCHING STORYLINE Experience the relentless tension and gut-wrenching dilemmas of life as a double agent. Play both sides and make critical choices between opposing NSA and terrorist objectives. You decide who to support and who to sabotage. Do whatever it takes, don’t blow your cover, and earn the terrorists’ trust. Your actions directly impact the story and gameplay, leading to dramatically different endings. SIGNATURE STEALTH, UPGRADEABLE GEAR Enjoy the renowned Splinter Cell stealth gameplay, now enhanced with upgradeable prototype gadgets and weapons – including improved night vision – based on your choices and covert skills. A WORLD OF INTERNATIONAL ESPIONAGE Travel from Shanghai and Cozumel to the heart of America, where cities like New York and Los Angeles are threatened by the terrorists' agenda of destruction. IMMERSIVE ENVIRONMENTS Carry out missions underwater amid churning ice floes, in blinding sandstorms, and through environments filled with dust and smoke. Please note: online features for this game are no longer supported. Multiplayer and co-op modes are no longer functional.