TOHU
Experience a brand new adventure game set amongst a world of weird and wonderful fish planets. Explore beautiful environments, solve intricate puzzles and discover the truth about a mysterious little girl and her mechanical alter-ego, Cubus. Adventure as a little girl Explore vivid and atmospheric locations, meet intriguing characters, and solve elaborate puzzles - all on your quest to repair the Sacred Engine. As The Girl you are light and nimble, and so can reach areas of the world that others can't. Utilise the might of Cubus At any time you can transform into The Girl’s mechanical friend, Cubus. Need something heavy lifting? Need big strong arms to catch lightbulb flies as they pass by? Need to win an impromptu arm wrestle with an arcane and somehow tangible mirror image of yourself? Cubus has you covered. Discover gorgeous handcrafted worlds Each fish planet in TOHU is brought to life through bewitchingly beautiful artwork and is packed with detail. Meet a cast of bizarre characters and uncover cute critters to collect! Solve intricately crafted puzzles You'll need your wits about you to solve TOHU’s unique and wacky conundrums. From a simple search for critters needed to power your expanse-traversing fly-ship, to learning how to operate a moustache-imbuing mole cannon. Bathe in an entrancing soundscape TOHU features a musical score by Christopher Larkin, the award winning composer responsible for the soundtrack of Hollow Knight.