The Way
Journey to another planet and discover its secrets in order to bring your loved one back to life. Experience an adventure, inspired by old school classics like Another World (A.K.A. Out of This World), Heart of Darkness and Flashback. The Way tells a story about a member of space explorers team, who lost his beloved one and cannot accept her death. Finding ancient writings on eternal existence during one of his last expeditions makes him come back there in search of the meaning of life itself. He will soon know that the planet has its own secrets and problems that he will need to face in order to get what he is looking for.