The Coin Game
The Coin Game is a fun-filled arcade adventure on an island packed with ticket games, quirky robots, and endless activities. Explore realistic arcades with machines inspired by modern favorites and swap your tickets for prizes at redemption areas. Head to Larry's Arcade to jam with animatronics Teddy and the Ticket Eaters, or try UFO Arcade's space-themed games, Laser Tag, and Indoor Go-Karting. Don’t miss the ‘90s-style indoor mall with its own arcade, food court, shops, and even a cinema to watch your own movies. Just watch out for the minions – they’re big fans of Teddy and can challenge you in Laser Tag! Looking for more adventure? Make a splash at Lenny's WaterPark or show your skills at mini-golf and RC boat racing at pirate-themed One Eyed Billie’s. And don’t forget the Traveling Carnival with 20+ classic games, rides, and new prizes. For a challenge, Survivor Mode lets you start with limited funds. Keep an eye on your health and energy (right on your wristwatch) by grabbing food around the island. Jerry’s got the healthy stuff if you can afford it, but junk food’s always cheap! Run out of money? Scavenge dumpsters, hop on your bike and deliver newspapers around the island, or hit up the Pawn Shop to sell extra prizes. Otherwise you might have to beg Uncle Phil for some extra allowance! If you just want to relax, activate Birthday Mode and live the good life with unlimited cash courtesy of Uncle Phil. Play however you like and enjoy your time at the arcades! Fill your belly with soda pop and cheesy poofs leaving sticky fingerprints on over 50 different games and machines. There are plenty of ways to travel around the island. Take the bus, your very own golf cart, bike or Mom's van. Or maybe walk to burn all that fast food you just had at the mall. Be careful though, there is lots of highway traffic and tourist activity on the island so make sure to keep off the roads. Ready for the ultimate arcade escape? Features: 50+ modern inspired arcade machines. 2 modes, Survivor and Birthday for more casual play. Open world full of side activities. Multiple ways to traverse the island in style.