Sugardew Island
❤️ Your cozy farm shop 🛒 - Restore harmony to this enchanting world! 💫 In this cozy farming game, you have to run your own farm shop. Take care of your animals and your farm, sell your goods to the cute Forest Folk, upgrade the island and fulfill small orders from the Harmony Tree to fill the island with life again. 🌽 Farming: Take care of your plants, make fertilizer and sell your farm produce. 🛒 Your farm shop: Sell items in your shop and negotiate with the Forest Folk for prices. ⚒️ Resource Gathering: Collect wood, stones, and weeds for farm improvements. 🧑‍🎨 Character Editor: Customize your character’s look to create your perfect persona. 🐑 Animals: Feed, interact & build bonds with animals for eggs and milk. 🐈 Pet Companions: Give names to pets, interact with them, and let them follow you around the island. ☯️ Harmony Tree Quests: Fulfill orders to heal the Harmony Tree and upgrade the small island. 💰 Trader Tomte: Purchase seeds, animals, and more from the friendly trader. 👷🏽‍♂️ Upgrade System: Improve your house, barn, and tools to enhance efficiency. ❤️ Relationships: Befriend or date friendly locals, and choose to build friendships or maybe even more.