SpongeBob: Krusty Cook-Off – Kelp City Bundle
Flip patties, serve hungry customers, and get cooking with SpongeBob: Krusty Cook-Off – Kelp City Bundle! This bundle includes the full SpongeBob: Krusty Cook-Off base game plus the new Kelp City DLC, bringing together the complete fast-paced cooking and restaurant time-management experience in one delicious package! Cook your way through iconic locations from the SpongeBob universe as you grill Krabby Patties, prepare tasty dishes, and race against the clock to keep customers happy. With the new Kelp City DLC, your cooking adventure expands beyond Bikini Bottom with new restaurants, new challenges, and new characters to serve. Whether you're a fan of cooking games, restaurant simulators, or chaotic time-management gameplay, this bundle is the best way to experience SpongeBob’s ultimate cooking adventure. What’s Included in the Bundle SpongeBob: Krusty Cook-Off (Base Game) Jump into a fast-paced restaurant cooking game set in the world of SpongeBob SquarePants. Cook and serve delicious dishes across Bikini Bottom Master time-management cooking gameplay Upgrade and customize your kitchen equipment Serve familiar characters from the SpongeBob universe New Kelp City DLC Take the culinary chaos to the big city! The new Kelp City DLC expands your adventure with new locations, new challenges, and even more cooking action. Explore the restaurants of Kelp City Meet new customers and characters Tackle fresh cooking challenges and recipes Expand your restaurant management adventure Why Get the Bundle? The complete SpongeBob cooking game experience Includes base game + Kelp City DLC Perfect for fans of cooking games and restaurant simulators Grab your spatula, fire up the grill, and start serving the hungriest customers under the sea in SpongeBob: Krusty Cook-Off – Kelp City Bundle!