Sonic Origins
Relive the classic collected adventures of Sonic The Hedgehog, Sonic The Hedgehog 2, Sonic 3 & Knuckles, and Sonic CD in the newly remastered Sonic Origins! From the iconic Green Hill Zone to the treacherous Death Egg Robot, you'll speed down memory lane to thwart the sinister plans of Doctor Robotnik in polished high definition! This latest version includes new areas to explore, additional animations, and a brand new Anniversary mode! Pre-order and receive the Start Dash pack featuring in-game currency 100 Bonus Coins, new Mirror Mode unlocked and customize your playthru with themed Letterbox Background. Classic Re-defined Explore the classic Sonic titles in high-resolution, with all-new opening and ending animations for each title! New Unlockables Complete various missions to collect coins to unlock new content, challenges, and Special Stages through the Museum. Classic and Anniversary Mode Choose to Spin Dash your way through the numerous zones in Classic mode with the game's original resolution and limited lives, or the new Anniversary mode with unlimited lives and revamped fullscreen resolution.