Sledding Game
This game is a work in progress. It may or may not change over time or release as a final product. Purchase only if you are comfortable with the current state of the unfinished game. Sledding Game is a multiplayer snowsports hangout game with proximity chat. Go sledding, relax and see what else there is to do. There’s also ragdoll physics so the crashes look terrible really really good. HANG OUT Use proximity voice chat to talk to your friends, or express your feelings by repeatedly crashing into each other. SLED FAST, SLED STUPID Compete to see who can reach the bottom first or get the most points through gnarly tricks, building your own ramps and launching off them. Or you can just sled around and explore, up to you. DO OTHER STUFF Break up the sledding with side activities and minigames, like snowball fights, snowmen making, darts, curling, roasting smores, drinking hot chocolate in the cozy cabin, and more. LOOKIN’ GOOD Choose from a range of fully customizable animal characters and expressions. Earn points to spend on cool cosmetics for your bod and your sled. GET KICKED BY A YETI This isn’t a joke if you wander of course a yeti will literally come and kick you back on like a football JOIN THE SLEDDERS Join public or private lobbies to sled with friends or meet new ones. Sit on a bench with a homie, or race down the hill with your group. With up to 30* players, the ski-lift could get quite the line. *I'm hoping I can do 50 player lobbies, but until further testing, this will just be a guess. Also I'm not sure if too many people will feel overcrowded, so I might want to keep it smaller Features: Multiplayer sledding fun Talk through proximity chat Races and cool tricks Mini games and hang out spots Public and private lobbies Ragdoll physics Customizable avatars Fun and friendly community Yeti About the developer Hi I’m Max! Sledding Game is my first ever video game! I’ve been sharing my development progress online since the start so if you wanna see how sledding game is made or wanna share ideas, follow me on socials.