Skater's Solstice
Become a master of the ice by skating your way through increasingly challenging sliding puzzles! Slide across frozen lakes and gather stars in a chill puzzle adventure where you take the role of a young ice skater! Skater’s Solstice is a top-down brainteasing game with a wintry theme and crisp HD visuals where you’ll need to overcome 50 stages of gradually increasing complexity to achieve ice skating mastery. Each stage contains 3 stars and a glimmering exit. Can you put it all together and gather all the stars?