She's Leaving
"Amazing Atmosphere" - Hollow “It’s a wholly worthy addition to the genre, and do suggest it if the genre is one you’re fond of or if you like it’s inspirations.” - PSXExtreme Take your investigation to new heights with the latest She's Leaving content update. Whether you seek a punishing survival challenge or a deep-dive into forensic lore, the House Haywood now offers more ways to experience the dread. New Ways to Play: Danger Mode: The ultimate challenge. Face the mystery with permanent death and no saving. One mistake ends it all. Detective Mode: Explore at your own pace. The stalker is removed, allowing you to focus purely on forensic puzzles and lore. The Tudor Collection: Customise your environment. Toggle between the classic atmospheric mansion or "Festive Noir" for year-round decorations. Update your game today! Acting alone, without back up or deadly weapons, a forensic analyst searches desperately for evidence to connect a spate of disparate murders to a single Serial Killer, in this highly pressured Survival Horror Game. Focused on the real-life practices of forensic analysts, She’s Leaving allows the player to understand and uncover the truth behind the evidence they find. Throughout She's Leaving, you begin to discover that there has always been a target on your back. Equipped with only a taser, the choice is up to you – are you going to run and hide, or stand and fight? Moving through the dark halls of House Haywood, you will find meaning in blood. Enter Charles Dalton, a forensics analyst who specializes in blood spatter, tasked with using his expert skill set to solve the disappearances of multiple persons in the snowy region of Haywood. In the darkness of a Tudor mansion, you hear the foghorn blow. You are not alone. Through the dimly lit halls of the ancient home to the haze-covered docks of Haywood itself, journey through handcrafted environments to look for evidence that will help you in your journey. Be sure to search every nook and cranny, as there is a story to be told in every corner.