Seek Hearts
With questions swirling in his mind about why he was created and by who, Izen sets out on a journey to discover his origins. However, as he and those with him pursue answers to this mystery, they fail to notice a shadow creeping up upon them with the intent to stop them in their tracks... Upgrade Izen's abilities with arm/leg parts, core and chips, and activate the armament drive and fight with the support of fairies! Add a little spice to life with titles and enjoy the free arrangement of battle speed and encounter rates! Get easy items from fairies that hide in stockings! Loads of extra content including a battle arena and more still awaits!