SC Sugar and Magic Bundle (Xbox Only)
This is a bundle combining all the versions of the games Magical Girls vs Cat Aliens and Sugarbound. Game 1: Magical Girls vs Cat Aliens The city has been invaded by cat aliens and the only one who can stop them is an ordinary highschool girl! But wait, this girl have a secret. When no one is looking she can transform into a Magical Girl and protect the city! Can the heroine defeat all the enemies in the name of hope and justice and save the city? Magical Girls vs Cat Aliens is a casual run and shoot game where you control a highschool girl fighting against the cat alien invasion. By charging her magical brooch she can transform into a powerful magical girl! Use your wand to shoot magical blasts on the enemies and dash to avoid being hit, because once attack can undo the transformation and you will have to survive on your own, without powers, until you can transform again! Can the magical girl bring the city's public safety to the maximum? Defeat alien cats and collect crystals to increase the public safety and the crystals can also be used to unlock new powerful wands! Game 2: Sugarbound The human kingdom is facing a food shortage crisis, and the only option to survive is defeating the monsters from a mythical land called Sugarbound. However, only a master patisserie can transform the defeated monsters into edible food! Chloé Fondant is humanity’s only hope for survival (and delicious cakes). Sugarbound is a 2D adventure platformer with a charming retro art style, where you explore a land made of pastries, sweets, and all kinds of food. Jump on the heads of monsters to transform their ingredients into edible food and gather as much as you can to save the human world. Jump on donuts and climb cakes to reach the end of each stage until you complete your journey.