Royal Romances: Forbidden Magic CE Xbox
What can a human do for the chance of love… or power? Is it possible to overcome obstacles through hope or faith in love? Lead your valiant heroes through the thorny path to their most cherished desires and find out! The murky air becomes heavier and harder to breathe, monsters roam the forest, and dark magic taint smothers everything within its reach. Ida and Illeon are about to strike, fulfilling their devious plan… Face battles with your people, find love and endure loss as you get ready to defend the lands from mortal threat! Do your best to catch your enemy… all while struggling against curses and magic to remain human! And… is there any chance of a happy ending for the evil witch? With unique riddles, intricate puzzles, and relaxing mini-games, tons of brave adventure awaits you. Solve brain teasers and find hidden objects to earn numerous achievements and highlight your success on your journey! Can a simple bard defeat a monstrous werewolf? Can a villain change its nature? It’s up to you to find out!