Resident Evil Revelations
Experience the survival horror sensation on Xbox One in full HD 1080p with all previous DLC included and new features. The story is set at a time before the Kijuju and Lanshiang bioterror incidents when the BSAA was still a young organization. Join Jill Valentine aboard a ghost ship in the Mediterranean Sea searching for her old partner, Chris Redfield. Learn the hidden truth behind the destruction of a floating city. Or play in Raid Mode for a co-op killing-spree with friends over the Internet.