ReSetna
A warrior on a mission to rescue last human remnants. What's left of humanity are minds trapped in circuits. You are awaken as ReSetna, a warrior on a mission to rescue last human remnants. Explore seven hostile zones, face seven brutal bosses and evolve through a unique upgrade system. Uncover horrifying truth and decide if the future is worth saving. Awaken as ReSetna, you begin in Polis, a dark, ruined world once inhabited by humans. As you progress, you uncover unknown dimensions, new elements and entire worlds made of data and circuits. Every zone is a warzone. Every machine is your enemy. - Master intense, precision combat with parry mechanics and weapon-switching - Your loyal drone companion IXA will be an essential aid - Customize your abilities using a unique chip-based upgrade system - Explore a fractured world, filled with secrets, danger and a dark history - Uncover the final secret and decide if the future is still worth saving - Explore a Rich, Post-Apocalyptic World: From the haunting remnants of Polis_13 to the toxic expanses of Acidia, journey through distinct, dystopian zones, each filled with secrets, unique challenges, and lore, inviting deep exploration and discovery. - Rich Narrative and Lore: Piece together clues to discover the complicated history of this enigmatic world. Each zone holds keys to the past and hints of the future, through environmental storytelling and cryptic communications. - Fast-Paced Combat: Engage with a wide array of enemies in each zone. Each will challenge you to adapt your strategy and refine your combat skills. Tactical thinking is key to mastering ReSetna's arsenal and overcoming adversaries. - Dynamic Companion – IXA: IXA, your loyal drone companion, will be an essential aid, providing healing in critical moments and hacking enemies. - Epic Boss Battles: The ultimate test of your skills! Each formidable boss is an epic, intense showdown requiring a sound strategy to beat. Their unique abilities will require you stay on your toes, exploit their weaknesses, and leverage upgrades to survive. - Upgrade Your Abilities: A customizable chip-upgrade system lets you customize ReSetna to suit your playstyle. Whether enhancing her combat techniques or her abilities to manipulate her environment, your choices affect her evolution and how you overcome obstacles. - 7 Demanding Districts: Every environment presents a challenging terrain demanding keen observation and platforming abilities. You'll encounter mechanisms and hazards, as well as opportunities to uncover hidden rooms and secret passages that offer unique rewards and deeper insight into the world's history.