Rat Protocol
Escape dangerous labs as a mutated rodent in a pushing puzzle adventure about twisted experiments! Weird science and block-pushing puzzle mechanics combine for a brainteasing adventure in Rat Protocol! When an experiment unexpectedly grants humanoid strength and intelligence to a lab rat, the scientists in charge decide to test the limits of their creation’s newfound abilities. Guide the lab rat through increasingly tricky chambers by pushing crates, blocking dangerous laser beams, activating switches and detonating explosives. Find the right order to clear obstacles so the lab rat can reach key cards to open doorways and proceed to the next test. Will you make the experiment a success or lead your rodent to an untimely demise?