SHINOBI: Art of Vengeance Demo
Play an enhanced version of the first stage, Oboro Village. Master the way of the shinobi, execute the ninja arts with precision, and journey through a stylized world. Enjoy a thrilling challenge with enhanced ninja abilities, greater enemy variety, unlocked hidden paths and a modified shop system. Once you've conquered the stage, push your skills further by replaying it in Arcade Mode and aim for the highest score. SHINOBI: Art of Vengeance releases August 29, 2025. Demo content does not represent final product and does not represent final product progression or availability. Progress will not carry over to the final version of the product.