Pyro Complete Bundle
Relive three masterpieces, originally developed by the legendary Pyro Studios, that defined the real-time tactics genre like nothing before, re-imagined in full HD. Commandos 3 - HD Remaster is the revamped third instalment of the acclaimed real-time tactics series. Lead a notorious special forces unit deep behind enemy lines during World War II. Help the Allies to victory in high definition, with improved controls and user interface. In Commandos 2 – HD Remaster, take control of an elite group of commandos, venture deep into enemy territory and utilize their combined expertise to complete a series of notoriously demanding missions set in World War II. Prepare to face overwhelming odds as you operate covertly to turn the tide of war. Praetorians – HD Remaster is set amidst the political machinations of an emerging Roman Empire. Prove your worth on the battlefields of Egypt, Gaul and Italy in the crusade to become Emperor. But beware – the closer you get to the Emperor, the closer you get to facing the Praetorian Guard – the deadliest fighting force in the Empire!