Prison in Cafe
CAFE OWNER SIMULATOR: Open your dream restaurant at FPP. Create a unique exterior and interior, hire the best workers and chefs, create a place where people will love to eat, spend time and spend their money. Simulation of the restaurant business. We were inspired by sandbox and simulation games, where players can create something of their own, set up processes, develop their creation, put their soul into it and show their creativity. In Cafe Owner Simulator you have such an opportunity, our goal is to give the world a game - in which everyone can realize his dream and open his own restaurant business. PRISON SIMULATOR: Prison Simulator is a first-person simulation game in which you play the role of a prison service officer a month before your desired promotion. You have to perform increasingly complex tasks in prison, balancing the administration's assessment and inmates' satisfaction. In the game, you play the role of a prison guard and it is only up to you whether you decide to obey the law or let this place and people corrupt you completely. After all, who said you had to be an exemplary ranger? Maybe you prefer to trade with prisoners, help them smuggle, and bet on the outcome of fights in prison instead? After all, everyone likes to have fun sometimes. Especially in a sad place like this, where you are also the boss. Or at least you think so. So how? Will you choose to follow the rules, intercept contraband, count prisoners, send them to work, take care of their basic needs and keep prison gangs under control? Will you go to the dark side? Whatever you decide, remember that your actions will affect both the facility itself and the inmates, and above all, the further course of your career.