Panic Ball!
A fast, skill-driven 2D platformer where every second counts. You control a nimble ball racing through compact stages packed with hazards, tight jumps, and high-speed challenges. Precise movement and quick reactions are essential as you push forward against constant time pressure. Play through 100 handcrafted levels that reward speed, efficiency, and perfect runs, or dive into an endless mode with randomly selected stages that grow tougher the longer you survive. Short, intense levels make every attempt feel immediate and addictive, always tempting you to try again for a better result. With clean retro-inspired visuals and an energetic arcade soundtrack, the game delivers a pure platforming experience focused on reflexes, mastery, and the thrill of beating the clock.