Orphans
Dive into this immersive adventure, stealth and puzzle game, taking on the role of Victoria, a young girl orphaned after a tragic sea accident, trapped in the enigmatic confines of a mysterious city. In a place full of traps and dangers, Victoria must rely on her dexterity to advance. But Victoria will not be alone on this journey. She joins other orphaned children, inexplicably locked away for sinister purposes. Victoria's mission involves locating and liberating these children, each of whom has unique abilities crucial for overcoming the challenges that lie ahead. But, the perils extend beyond traps and puzzles. Victoria is chased by humanoid creatures with the only goal of devouring her. In order to stop these creatures, Victoria uses the environment to create distractions with her slingshot, facilitating her escape. Join the orphans on their journey to escape the city of animals. In this world, survival is a collective endeavor and no one can face it alone.