N.E.R.O.: Nothing Ever Remains Obscure
N.E.R.O.: Nothing Ever Remains Obscure is a first person adventure game based on puzzle solving and exploration. NERO is a wonderful journey in an magic world where a kid is the key to all locks and the nights is not as frightening as you could think. Play the role of this kid, followed by a mysterious black cloathed companion, discovering the truth behind this epic journey. Use the Sphere of Light to interact with the environment, explore and experience emotions and feelings that are uncommon in videogames, with a brand new next-generation visual novel reshaping the genre. The downloadable version of this game supports English.