Monstrum
Stranded on a derelict cargo ship, you find yourself hunted by one of Monstrum’s terrifying predators as you search for a way out. Death is permanent. Get killed in Monstrum and you'll be starting all over again. As each of them has their own strategy, abilities and weaknesses, you have to use your wits to outsmart your pursuer in the ship’s procedurally generated environment. Can you survive Monstrum?