Mega Coin Squad
Brought to you by Big Pixel Studios and Adult Swim Games, Mega Coin Squad features fast-paced and explosive on-the-couch combat! Take on your friends in 1-4 player matches spanning multiple worlds and game modes. The ultimate party game for platformer lovers to show off their skills! Brought to you by Big Pixel Studios and Adult Swim Games, Mega Coin Squad also features fast paced and explosive couch-play battles! Take on your friends in 1-4 player matches spanning multiple worlds and game modes. The ultimate party game for platformer lovers to show off their skills! If you like your action fast, frantic and tactical grab Mega Coin Squad now. Harness your skills through the single player campaign then invite your friends over to show them who’s boss!