Maximum Horror Bundle
Fobia – St. Dinfna Hotel Chasing a potential lead, amateur journalist Roberto Leite Lopes travels to the St. Dinfina Hotel hoping to find his big break. His investigative skills will be needed not only to uncover the truth but to survive when reality is turned upside down with his discovery of a camera that reveals different timelines, a fanatical cult, human experiments, and apparitions roaming the halls. Solve puzzles and scavenge for anything to stop their hunt as the past, present and future collide. In Sound Mind In Sound Mind is an imaginative first-person psychological horror with frenetic puzzles, unique boss fights, and original music by The Living Tombstone. Explore and fight through a series of unsettling memories as you journey within the inner workings of the one place you can’t seem to escape—your own mind.