Lose Your Head Deluxe Bundle
Lose Your Head Bundle contains a powerful combination, almost guaranteed to make your head pop! You get both GONNER2 and GoNNER base games. The GoNNER series are tough as hell score-based procedurally-generated platformers with roguelike elements. You will die. A lot. This is by design, but it's not made to feel unfair. You'll eventually get the hang of GoNNER, so don't lose your head. But even if you do it's okay cause we have a lot of replacement heads you can use.