Let's Build a Zoo: Ultimate Bundle
It's time to Build a Zoo! Construct and decorate enclosures, buy and breed animals, hire zookeepers and vets... then try your hand at DNA splicing, and stitch together over 300,000 different types of animal. This can only go smoothly... Escape to a brand new DINOSAUR ISLAND and discover a world of prehistoric beasts. Start a brand new zoo complete with terrifying (and adorable!) creatures, brand new themed shops and a whole host of new decorations to give your guests the ultimate dinosaur experience! Escape to a brand new AQUARIUM ISLAND and discover a world of seafaring beasts. Start a brand new zoo complete with adorable water splashing and ocean dwelling creatures, brand new themed shops and a whole host of new decorations to give your guests the ultimate aquatic experience!