Legends BMX
Pure Flow and Adrenaline! LEGENDS BMX is an energetic and exhilarating game made for extreme sports enthusiasts! Ride your BMX through a variety of parks and scenarios designed to let you pull off incredible tricks. Simple & Intuitive Enjoy easy-to-learn mechanics and intuitive controls that provide tons of fun and a wide range of experiences. Reach attainable goals while soaring over ramps and verticals, performing spectacular tricks. Explore multiple parks filled with a variety of ramps, surfaces, and verticals in semi-realistic environments. Achieve greatness and rise to the top of the competitive leaderboard! Ride & Challenge Yourself Move freely, performing countless tricks and lines to rack up massive points in diverse parks and scenarios. Attempt the wildest tricks with our one-directional analog system. After your first stunt, your Trick Line begins, recording each additional trick and combo, adding extra points until the rider wipes out or stops. The total score for the trick line is then added to your overall tally. Competitions & Customization Execute dozens of tricks, each with variations in Spin, Flips, Manuals, and Grinds. Climb the global rankings with your best scores. Choose from multiple Riders and bikes, each with their unique style and flow. Cartoon & Realistic LEGENDS BMX combines a charismatic 3D cartoon style with semi-realistic parks, immersive environments, and striking VFX. A dynamic isometric camera follows the rider seamlessly, enhancing the thrill of riding, flowing, and executing amazing tricks. Gameplay Feedback To amplify the experience, LEGENDS BMX features engaging VFX, including bike effects, grind sparks, skids, dust trails, camera effects, small particles, pump trails, and more.