Legendary Spell
Build your deck and unleash the most powerful spells. This is a deck-building roguelike game. Combine and upgrade over 100 carefully designed spells to forge the ultimate magical power. More than 50 unique enemies appear across a wide variety of stages. Choose your own battle strategy and cast powerful spells at just the right moment to fend off endless waves of foes! Encounter unexpected events, decide between risky or safer paths, face different enemies, pick different cards, and discover powerful relics!