Killer Chambers
To get the King's Crown and save the realm Brave Lord has to face the ghostly apparition of Lord Grave and break through the deadly rooms of the Royal Palace fiercely protected by countless trap mechanisms. Killer Chambers is an action-platformer/memory-game hybrid. You must survive in small rooms filled with traps until one turn of the hourglass. Beware, even if you're hit only once you die! Can you hold out against an unforgiving bullet-hell in a narrow space? Nothing is left to chance, every trap pattern is made to be challenging yet fun to solve but quick reflexes alone will not be enough to survive. Arm yourself with masochistic persistence and good (muscle) memory, the King's Crown awaits you!