KEMCO RPG Selection Vol. 9
Now you can enjoy 4 RPGs; Asdivine Saga, Ghost Sync, Sword of Elpisia, Ambition Record, in one bundle! ◆ Asdivine Saga The hot-cold hero and the heroines' adventure tale The princesses of two opposing nations join the same party! Dive into a journey full of nothing but the promise of turmoil. ◆ Ghost Sync Possession battles with a ghostly youth! A magical swordswoman meets an incorporeal young man and a dog spirit possessed by him― ◆ Sword of Elpisia A world where people become magic swords. A poignant yet fierce story of those who, guided by strange fates surrounding magic swords, throw themselves into battle. ◆ Ambition Record Raise the song of victory, mercenaries! In a war where ambition and convictions collide, the victors are those who bear the power of dragons within their bodies.