Jump Man
A highly addictive endless jumper you can play either solo or with friends for couch multiplayer fun! Chain combos, use power-ups, score as high as you can and climb your way up the leaderboards. Attack your opponents with special items while dodging their attacks and see who makes it in the end! Features: - Single player – compete for ranks in the leaderboards. - Couch multiplayer (2-4 players) – attack your opponents while dodging their attacks and see who makes it in the end! - A gallery of cute but mischievous characters to choose from.