Hyper Team Recon
Hyper Team Recon is an adorable 3D platformer about three aliens and their adventure across Earth! Three energetic alien slimes, Ember, Penny and Lite, are tasked to travel to Earth in order to learn more about the lifeforms inhabiting the planet, using their species' unique morphing abilities to disguise themselves as girls in order to keep a low profile! But after their ship crashes after a non-specific captain falls asleep at the wheel - *cough* Ember *cough* - The trio get split up and stranded on Earth, leading them to each traverse through a variety of locations full of platforming, puzzles and combat, meeting a lively cast of friends and foes along the way! Tracking the slime's progress every step of the way is H.E.R.B, a helpful slime A.I who keeps up-to-date with what's happening on Earth, while using the foil collected to fill out his scrapbook, a special book to fill with foil to unlock goodies, like new outfits, bite-size challenge zones, extra cutscenes, and more!