Greed 3: Old Enemies Returning
In the third and final part of the hidden object adventure series "Greed" the old enemies are back. You must help Dr. Goodwin's daughter Sara to prevent evil forces from stealing her father's miracle cure! With the help of Sara, you have to find the truth behind the rumors of strange energy beings that are said to be haunting Pontoon Laboratories. This treacherous journey takes you into the haunted empty halls of a once-bustling medical laboratory where you will confront paranormal energy beings and cruel humans. Will you be able to save the miracle cure? Will you finally catch those who destroyed Dr. Goodwin’s dream of a better world?