GRAPPIN
HOOK INTO ADVENTURE Experience the thrill of adventure and put to the test your climbing and platforming skills in GRAPPIN, the first-person adventure game that takes you to new heights. EXPLORE THE UNKNOWN After a mysterious awakening, you discover the Grip, an artifact that serves as your grappling hook. Your mission is clear: return the Grip to the Grip Shrine, located at the summit of the highest mountain. CLIMB TO NEW HEIGHTS Navigate through challenging environments and overcome obstacles as you journey to the top of the mountain. From blazing hot lava caves to treacherous ridges, you'll need to master the use of your grappling hook to survive. As you explore, uncover more than 50 Relics to unravel the mystery surrounding the Grip and the mountain. Are you ready for a gripping adventure?