Glorious Savior
Rain, an aristocratic protagonist, is tasked by the king to retrieve a stolen sword used to defeat an overlord centuries ago. Little do they know, their journey will unravel the threads of fate, leading them through time to mysterious realms of the past. Adapt to every battle with dynamic weapon changes! Equip characters with multiple weapons, each with unique skills. Unleash strategic attacks, accumulating Aura for unused weapons to boost their strength. Strengthen your arsenal by collecting materials, upgrading weapons, and dismantling those no longer needed. Explore ever-changing dungeons, uncover rare weapons, and face foes with special effects. Can you wield the power of time and trust to overcome the demonic threat and rewrite destiny?