Gloomy Eyes - Deluxe Edition
Step into the world of Gloomy Eyes with complete experience of this cozy horror fairytale - featuring the full game and its haunting 40-track soundtrack. Gloomy Eyes: A cozy horror, “self-coop”, adventure about two unlikely souls who forge a forbidden bond and journey together to find the sun. Explore eerie yet charming spooky levels, switch between two unique characters, and solve brain-teasing puzzles. Gloomy Eyes - Soundtrack: Gloomy tunes for gloomy souls! Immerse yourself in 40 tracks of haunting Halloween-inspired melodies and classical horror animation charm. From eerie waltzes to tense, cinematic themes, Gloomy Eyes - Soundtrack captures the dark, whimsical atmosphere of the game. Perfect for setting the mood, whether you’re wandering through moonlit graveyards or facing a slow and inevitable death.