Ghost Sync
In a world infested with evil beasts called savarians, a girl is on a journey to hunt these dangerous beings. One day she runs into a dog possessed by the soul of a young man. This meeting triggers a further long adventure awaiting only to reveal what is behind the mystery involving the world fate. Possess looming enemies and summon spirits to support you in turn-based battles with outstanding animations! Take on missions in the Guild to raise your rank, and upgrade weapons to become more powerful. More enjoyment awaits you in this fateful RPG!