Forza Motorsport 7 VIP
ENJOY A 2x BASE CREDIT BONUS AFTER EVERY RACE and much more with Forza Motorsport 7 VIP membership. VIP members also receive 5 exclusive Forza Edition cars, granting players additional in-game credit bonuses. Cars include the 2012 Nissan GT-R Black Edition, the 2014 BMW M4 Coupe , the 1969 Camaro Super Sport Coupe, the 2013 Ram Runner, and the 1992 Ford Escort RS Cosworth. Showcase your driver with 5 sets of Driver Gear reserved for VIP members only. Be recognized throughout the Forza Motorsport 7 community with special VIP badging. Get your Forza Motorsport 7 VIP membership today.