Flappy Jet
Control your space jet in an arcade adventure inspired by classic reflex games, dodging pipes, traversing space, and trying to achieve the highest score. With simple controls and quick matches, Flappy Jet combines action, challenge, and fun for those who enjoy casual and competitive games. DODGE PIPES AND DOMINATE SPACE! Keep the jet in the air, navigate obstacles, and find the right moment for each move as the difficulty increases. BEAT YOUR RECORD AND GO FURTHER AND FURTHER! Collect items, traverse space scenarios, and challenge your own limits in a constant quest for the highest score. A FAST, SIMPLE, AND ADDICTIVE ARCADE RACE! Play quick matches, test your reflexes, and try to beat your best scores in a challenge that's easy to learn but hard to master.