FINAL FANTASY TYPE-0 HD
One of the most highly anticipated role-playing games of all time, FINAL FANTASY TYPE-0 makes its Western debut as FINAL FANTASY TYPE-0 HD. Step into the fray as Class Zero, a group of fourteen students from an elite military academy whose country is attacked by an aggressive neighboring Empire. Using the powerful abilities and magic of all fourteen characters in fast-paced action-RPG combat, players must face the brutality and injustices of war to uncover the secrets of its genesis.